elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

نگهداری سالمند | پرستار سالمند | پرستار سالمند در منزل

وظایف پرستار سالمند در منزل

یک پرستار سالمند خوب باید علاوه بر دانش، تجربه کافی نیز داشته باشد تا کاملا به نیازهای شخص سالمند واقف گردد و بتواند در رفع آن‌ها کوشش کند. وظایف چنین پرستارانی معمولا بر طبق نیازهای سالمندان مختلف متغیر است اما به طور کلی وظایف یک پرستار سالمند در منزل به شرح زیر است:

  ادامه مطلب ...

مشخصات فنی یک اپیلیدی خوب چیست ؟

مشخصات فنی یک اپیلیدی خوب چیست ؟


در این مقاله ضمن پاسخ دادن به سؤال اپیلیدی چیست تفاوت‌های آن با دیگر روش‌های رفع موهای زائد را بررسی خواهیم کرد.

پس از توضیح تشابه لفظیِ اپیلیدی و اپیلاتور، در مورد تفاوت شیور و اپیلیدی توضیح خواهیم داد و از ترجیح داشتن اپیلیدی یا بندانداز برقی هم خواهیم نوشت.

فواید و مضرات اپیلیدی از جمله اپیلیدی در بارداری نیز بخش دیگری از مطالب این مقاله خواهد بود.

با شیک فام همراه باشید.

  ادامه مطلب ...

تعرفه قرار داد پشتیبانی شبکه را چه فاکتورهایی تعیین میکند؟

تعرفه قرار داد پشتیبانی شبکه را چه فاکتورهایی تعیین میکند؟

مدیران سازمان ها زمانی که می خواهند برای برون سپاری و واگذاری خدمات پشتیبانی شبکه سازمان خود تصمیم بگیرند در ابتدا هزینه ی آن را برآورد می کنند. اولین چیزی که به آن فکر می کنند کیفیت بالا در کنار هزینه پایین است.

تعرفه های هزینه های نصب و راه اندازی و پشتیبانی شبکه های کامپیوتری بستگی به شرایط سازمان ها مطابق با تجهیزات و گستردگی آن ها متفاوت است. به همین دلیل تعرفه ها متنوع هستند. به همین دلیل بهترین راه این است که با عواملی که بر روی این مسائل تاثیر می گذارند آشنا باشید تا بتوانید از میان بهترین شرکت ها، با توجه به هزینه ای که پرداخت می کنید بهترین کیفیت خدمات را دریافت کنید.

  ادامه مطلب ...

استایلی منحصر به فرد و جذاب با پوشت مردانه

استایلی منحصر به فرد و جذاب با پوشت مردانه

هنگامی که درباره یک استایل منحصر به فرد و جذاب صحبت میکنیم، دقیقا منظورمان اکسسوری هایی هستند که به شما کمک میکنند به هدف نهایی خود یعنی خوش استایلی برسید. اگر میخواهید بدانید که چگونه میتوانید یک جنتلمن واقعی باشید، باید بدانید که چگونه اکسسوری انتخاب کنید و چه اکسسوری هایی انتخاب کنید. پوشت مردانه علیرغم اینکه آن چنان که باید مورد توجه نیست اما بسیار کاربردی تر و موثرتر از کراوات است.

  ادامه مطلب ...

چاپگر یا همان پرینتر چیست؟

چاپگر یا همان پرینتر چیست؟

برای آن که بداینیم پرینتر به چه درد می خورد نیاز به تفکر چندانی نداریم . پرینت و چاپ بخشی جدا نشدنی از زندگی امروز ما انسان ها است . همه ی ما در مواقع لازم اسناد و اطلاعات لازم را چاپ می کنیم و برای انجام امور اداری یا حفظ اطلاعات به صورت مکتوب از آن ها استفاده می کنیم . از این رو پرینتر ها به خصوص در مراکز اداری و خدماتی به یکی از پر کارترین تجهیزات الکترونیکی تبدیل شده اند .

   ادامه مطلب ...