elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

سئو و اینستاگرام مارکتینگ

سئو و اینستاگرام مارکتینگ

به عقیده من حداقل در فضای مجازی برای مسلط شدن به هر شبکه اجتماعی و یا هر نوع کسب و کاری نیاز می باشد شما دو یا سه سال تجربه کسب کنید .نمیشود با یک دوره و یا خواندن پی دی اف و حتی تحصیلات آکادمیک مدعی شد کار را بلد شده ایم ادامه مطلب ...

فیفا استقلال و پرسپولیس را پولدار کرد

پاداش فدراسیون و تیم‌های باشگاهی فوتبال پس از برگزاری جام‌جهانی 2018 روسیه اعلام شد و بر این اساس استقلال ایران از نظر میزان دریافت پاداش در رده سوم آسیا پس از دو تیم عربستانی قرار دارد.

فیفا پاداش فدراسیون‌ها و تیم‌های باشگاهی حاضر در جام‌جهانی فوتبال را اعلام کرد و بر این اساس سهم تمامی باشگاه‌هایی که نماینده‌ای در تیم‌های ملی داشتند، مشخص شد. 

ادامه مطلب ...

ویژگی و محصولات سمعک ویدکس

Widex یک تولید کننده سمعک خانواده است که در سال 1956 در دانمارک تاسیس شده است. امروزه این شرکت در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و بیش از 4000 نفر کار می کند. دفتر مرکزی این شرکت در Hauppauge، نیویورک واقع شده است.
این مطلب آخرین بار در تاریخ 15 مه 2018 بازبینی شد  ادامه مطلب ...

سلامت از تضمین های اسپانیا در ایمنی و استفاده از وسایل پزشکی محافظت می کند

وزیر بهداشت ماریا لویزا مقصد Carcedo، در روز سه شنبه با نمایندگان حدود بیست جوامع علمی، انجمن های پزشکی، سازمان های حرفه ای از پزشکان و داروسازان، انجمن ها و کاربران بیماران برگزار شد. همه آنها تضمین های ارائه شده توسط اسپانیا را از لحاظ ایمنی و استفاده از وسایل پزشکی منتقل کرده اند.  ادامه مطلب ...