elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

چگونه آلمانی بیاموزیم: روش های یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی

گام اول: یک “چرا”ی بزرگ برای یادگیری زبان آلمانی داشته باشید



حتی قبل از اینکه تصمیم بگیرید از چه ابزاری برای یادگیری زبان آلمانی استفاده کنید باید برای خودتان تعیین کنید که چرا باید زبان آلمانی را یاد بگیرم؟ این همان ” چرا” ی بزرگ یا همان انگیزه اولیه است. برای یک نفر مثل خود من، یادگیری زبان آلمانی بخاطر ادامه تحصیل در رشته ای است که به آن علاقه دارم. (طراحی صنعتی). دلیل شما می تواند:

  ادامه مطلب ...

لوله برای کابل برق

 

پترو صنعت آنارام

 

لوله برق چیست؟ لوله برق را می توان به عنوان یک پوشاننده سیم های هادی برق، که جریان برق با ولتاژهای متفاوت از آن عبور می کنند، تعریف کرد. این وسیله از آسیب دیدن هادی جریان برق و همچنین حافظ جان افراد در صورت تماس بدن آنها با سیم های برق می باشد.   ادامه مطلب ...

۱۰ تکنیک برای یادآوری بیشتر و یادگیری سریع‌تر

من همیشه به افرادی که حافظه‌‌های استثنایی دارن حسودیم می‌شده. افرادی در این دنیا وجود دارن که به ظاهر با یک ذره تلاش، می‌تونن انبوهی از اطلاعات رو جمع‌آوری کنن؛ در حالی که ما برای به خاطر آوردن اسم فردی که بهش معرفی شدیم، ممکنه با خودمون ساعت‌ها کلنجار بریم.

  ادامه مطلب ...

گروه معماری بومرنگ

 

 

با گسترش شهرنشینی و افزایش اسکان در شهرها و رشد شهر نشینی؛ توجه به معیارها و شاخص های شهرسازی و بطبع آن بازسازی داخلی بسیار مورد توجه اکثر قریب به اتفاق مردم قرار گرفته که در این میان نقش شرکت های پیمانکار و متخصص در زمینه بازسازی ساختمان هر روز بیشتر و بیشتر می گردد.

در کشور ما مانند اکثر کشورها در زمینه بازسازی ساختمان شاهد یک نوع پراکندگی تخصصی می باشیم بعنوان مثال کمتر دیده می شود یک کابینت ساز در زمینه کاغذ دیواری دارای تخصص بوده و یا یک شرکت در زمینه مبلمان بتواند در حوزه پرده دارای تخصصی خاصی باشد. 

 

   ادامه مطلب ...

12 راز لاغری که متخصصان به شما نمی گویند

لاغری اراده می خواهد و پشتکار و البته اطلاعات درست و آگاهی. برای لاغری لازم نیست همه چربی ها را از برنامه غذایی تان حذف کنید، خودتان را در باشگاه شکنجه دهید یا از خوردن هر نوع شکلاتی محروم کنید.

 

فقط کافی است درباره عوامل چاق کننده اطلاعات درستی داشته باشید و اصول لاغری را بیاموزید. در این مطلب پرده از 12 راز رسیدن به تناسب اندام اصولی برمی داریم. 

 

1- چربی بخورید تا چربی بسوزانید 

   ادامه مطلب ...