elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

همه چیز درباره ی ورزش بسکتبال


ورزش بسکتبال یک بازی گروهی و هیجان آوری است که در آن بازیکنان باید دارای سرعت عمل و تحرک بسیار باشند . خصوصیاتی چون آمادگی جسمانی ، وقت شناسی ، همکاری ، گذشت ، سرعت و دقت و همچنین ابتکارات و فنونی که ورزشکاران از خود بروز می دهند این بازی را مفرح و شادی آن را لذت بخش می نماید.


   ادامه مطلب ...

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟



پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  

 

ادامه مطلب ...

نگاهی به عملکرد بسکتبال در سال ۹۷

سال ۹۷ برای بسکتبالیست‌های کشورمان در حالی آغاز شد که در سال ۹۶ رامین طباطبایی توانست به عنوان رئیس جدید انتخاب شود و این فدراسیون کمی به ثبات برسد.


عملکرد تیم‌های باشگاهی

  ادامه مطلب ...

نیم نگاهی به موتور جستجوی خبری تک تایمز


هدف سایت تک تایمز ایرانی چیست؟ امروزه با رشد جهش وار علم در ایران و جهان، اخبار دنیای فناوری همه روزه در ابعاد وسیعی توسط خبرگزاری های داخلی و خارجی منتشر میشود و چنانچه علاقه مندان به دنیای فناوری و علم بخواهند در جریان تمام این اخبار قرار بگیرند میبایست همه روزه به تمامی وبسایت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات سر بزنند تا موضوعات مورد علاقه خود را پیگیری کنند.   ادامه مطلب ...

عضو تیم ملی بسکتبال زنان: ایران می تواند در آسیا حرف هایی برای گفتن داشته باشد

عضو تیم ملی بسکتبال زنان ایران گفت: در صورتی که فدراسیون بین المللی بسکتبال(فیبا) حجاب بسکتبالیست ها را بپذیرد ما طی دو تا سه سال آینده حرف های زیادی برای گفتن در آسیا خواهیم داشت.

  ادامه مطلب ...