elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

ویژگی و محصولات سمعک ویدکس

Widex یک تولید کننده سمعک خانواده است که در سال 1956 در دانمارک تاسیس شده است. امروزه این شرکت در بیش از 100 کشور جهان فعالیت می کند و بیش از 4000 نفر کار می کند. دفتر مرکزی این شرکت در Hauppauge، نیویورک واقع شده است.
این مطلب آخرین بار در تاریخ 15 مه 2018 بازبینی شد  
Widex می داند که شنوایی مهم برای کیفیت زندگی است. دانستن هر گونه از دست دادن شنوایی می تواند متفاوت باشد، آنها در تلاش برای ایجاد سمعک هایی هستند که قادر به کمک به هر فرد بهتر می شوند.
سمعک های ساخته شده توسط Widex
Widex دارای بسیاری از مدل های سمعک است که در سطوح مختلف و سبک های مختلف در دسترس هستند. Widex بعضی از سبک های شنیداری خود را با نام های تجاری نام گذاری کرده است. به عنوان مثال، فیوژن سبک گیرنده در گوش است (RITE)، Passion mini-RITE است، مد سبک پشتی گوش (BTE) است و XP از نوع In-the-ear (ITE) است.
سمعک.
به دنبال این کنوانسیون نامگذاری، سمعک Widex توسط نام محصول، سطح تکنولوژی و نام سبک مشخص شده است. به عنوان مثال، شما ممکن است با UNIQUE 440 Fusion یا DREAM 220 XP مناسب باشید. Widex همچنین یک دستگاه شنوایی نامرئی در کانال (IIC) به نام Micro-CIC دارد. سبک های BTE و RITE در یک رنگین کمان از گزینه های رنگ در دسترس هستند. تفاوت بین سطح تکنولوژی Widex
نزدیک سمعک کودک صورتی
Widex BABY یک است
سمعک برای نوزادان.
اکثر خانواده های محصول Widex دارای محصولاتی هستند که در سطح چهار سطح عملکردی قرار دارند. این سطوح به قیمت و سطح پیچیدگی مربوط می شود. سطح 440 مناسب افرادی با تکنولوژی باهوش است که شیوه زندگی فعال و پرطرفدار و طیف گسترده ای از نیازهای شنوایی را از مکالمه آرام به جلسات کسب و کار و جلسات متحرک در مکان های پر سر و صدا ایفا می کنند. سطوح 330 و 220 مناسب برای افرادی است که ممکن است نیازهای گوش دادن بیشتری را نداشته باشند و یا موقعیت های گوش دادن معمولی قابل پیش بینی تر و سر و صدای کمتر باشند. این سطوح دارای امکانات فراوانی برای بسیاری از کاربردها هستند. ابتدای ترین سطح 110 مناسب برای کسانی است که کمتر اجتماعی فعال هستند یا بیشتر وقت خود را با استفاده از مکالمات گروهی یا فردی در محیط آرام و تماشای تلویزیون صرف می کنند.
مدیریت سایز  تمرکز اصلی است
گوش و حلق و بینی برای چندین سال تمرکز اصلی خود را برای Widex و تقریبا تمام سمعک های Widex شامل یک ویژگی گوش آسیب دیده به نام ذن است. زین شامل انواع متعددی از درمانهای درمانی است که با ترکیب سایر روشهای مدیریت تنگیتر که توسط ارائه دهنده مراقبت شنوایی ارائه شده است، می تواند به بهبود توانایی شما برای مقابله با وزوز گوش آسیب برساند.
سایر سمعک ها
Widex پیشگام اولیه در زمینه فن آوری های شنوایی دیجیتال بود و در سال 2001 SENSO Diva، اولین سمعک کامل دیجیتال در بازار را راه اندازی کرد. از آن زمان، آنها با جهان همیشه در حال تغییر فن آوری شنوایی همگام شده اند. Widex در میان متخصصان مراقبت های بهداشتی که به جای بیماران مبتلا به سمعک از نه تنها نمونه کارهای فعلی Widex استفاده می کنند، بلکه از این خانواده های محصول نیز استفاده می کنند: SENSO Diva، MIND، CLEAR و MENU.
اگر از این صفحه بازدید می کنید، شاید شما برای کمک به سمعک های مناسب خود یا یکی از عزیزان به دنبال آن هستید. در حالی که انتخاب ممکن است گیج کننده باشد، هر متخصص مراقبت از شنوایی از فهرست گسترده ای از مراکز بررسی شده توسط مصرف کننده، می تواند شما را به بهترین راه حل هدایت کند. تاخیر نکنید، امروز تماس بگیرید
قیمت سمعک ها ی ویدکس  با توجه به تکنولوژی انها تغییر میکند . یعنی سمعک های بروز تر و با تکنولوژی بالاتر قیمت بالاتری نسبت به سمعک های قدیمی تر دارند.
شما میتوانید سمعک ارزان و با کیفیتی که در نظر دارید را از مجموعه سمعک بهار تهیه کنید .
اکثر برنامه های دارای شماره تلفن رایگان برای خدمات اعضای ذکر شده در کارت بیمه هستند. هنگامی که ارائه شده، پوشش بیمه برای سمعک ها می تواند به شکل های مختلفی باشد، از پوشش دادن مشاوره اولیه با متخصص  مراقبت های شنوایی برای پوشش دادن درصد مشخصی از هزینه های تمام قیمت سمعک و یا برای خرید قسطی سمعک اقدام نمایید .
منبع : " samakbahar.com"
اینستاگرام : " samakbahar@"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.