elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

آیا مگن ماربل وگان است؟ در اینجا چیزی است که ما درباره عادت های خوردنش می دانیم

داشتن سلطنت دارای مزایای آن است - به ویژه هنگامی که آن را به غذا می آید. از آشپزان شخصی به مواد مخدر تازه سبزی، مواد غذایی داخلی مگان مارل باید دوست داشتن بخشی از خانواده سلطنتی بریتانیا باشد. اما، مانند خواهر او، کیت میدلتون، مگان دوست دارد که طبخ کند. در واقع، او مورد استفاده قرار گرفت دستور العمل های مورد علاقه خود را در وبلاگ شیطان زندگی سابق خود، The Tig.  


او با استفاده از عادات پخت و پز مثل مگن ماربل، از سرآشپز شخصی شخصی خانواده سلطنتی استفاده نمی کند. اگر چه، اکنون که باردار است، باید با یک تیم مادران کار کند تا حاملگی سالم و سالم داشته باشد. به این معنی که بعضی از عادت های غذایی مگان مارکول دیگر قابل قبول نیستند. به گفته او، او احتمالا بعد از اینکه نوزاد سلطنتی او وارد می شود، به خوردن برخی غذاهای مورد علاقه خود می رود.

آیا مگن ماربل وگان است؟

اگرچه مگن مارل سبزیجاتش را دوست دارد (و غذا خوردن سالم است)، او یک گیاهخواری نیست. همانطور که معلوم است، یکی از غذاهای مورد علاقه او سوشی است. و همچنین گزارش داد که او مانند استیک، مرغ سرخ شده، پنیر و سایر غذاهای دوست داشتنی غواصی را دوست دارد.


گفت که رژیم مکانیک Markle به شدت از گوشت و لبنیات برخوردار نیست - او همچنین مطمئن می شود که در برخی از سبزیجات مصرف شود. به نظر می رسد دوشس دوست دارد آب میوه های سبز را به جای قهوه برای روزه گرفتن سریع، طبیعی و سالم انتخاب کند. او همچنین گزارش می دهد که کاسه آکنه، هندوانه، بادام و سالاد را دوست دارد.


عادات غذا خوردن مگن مارک


با وجود خوردن یک رژیم گیاهی، مگن مارل همچنان سبزیجات و سایر غذاهای دوست داشتنی را در فهرست اولویت غذایی خود نگه می دارد. در بالا از آن، او رژیم غذایی نسبتا سالم را می بخشد (هرچند او از گاوهای فرانسوی گاه به گاه لذت می برد). با توجه به Delish، دوشیزه دوست دارد اوقات خود را با یک فنجان آب گرم لیمو شروع به افزایش هضم. و برای صبحانه، شاهزاده خانم ادعا دوست دارد به سوختن بر روی یک کاسه قهوه ای از جواهرات فولادی یا یک کاسه آکنه تازه طراوت.



به عنوان یک میان وعده انرژی - و جایگزینی قهوه - Megan Markle از آب سبز مخلوط لذت می برد. و گاهی اوقات او تا دو روز است. مگان یک بار به دلیش گفت: "آب سبز برای من فلسفه غذا به عنوان پزشکی است."


هنگامی که او فیلمبرداری کرد، مگان اغلب ناهار سالم را انتخاب کرد که معمولا شامل یک سالاد و پروتئین بود. در حالی که مشخص نیست که آیا هنوز هم عادت غذا خوردن سالم است یا خیر، شانس این است که او چیزی شبیه (یا نه) را انتخاب کند. در اواخر بعد از ظهر، او اغلب برای یک میان وعده سالم از سیب و کره بادام دست یافت.


عادات خوردن شام او متفاوت است، اما مگان گفته است طرفداران زیادی از پاستا با سبزیجات، استیک با پیچ و تاب آب لیمو و مرغ بو داده است. واقعیت جالب: او در شب شب عید فنجان را تهیه کرد و شاهزاده هری به او پیشنهاد کرد.



عجیب به نظر می رسد در مورد عادات غذا خوردن مگان نشل؟ در اینجا چند نفر دیگر هستند:


او را دوست دارد

در حالی که Films Suits، Megan Markle زمان زیادی را در کانادا گذراند (زمانی که او شاهزاده هری را دید که در Toronto زندگی می کرد). در نتیجه، او متوجه شد که از غذاهای مختلف کانادا استفاده می کند، از جمله Poutine - aka، سیب زمینی سرخ کرده در انگور سیر و پنیر پوشیده شده است.


Fries یکی از غذاهای مورد علاقه او است

او ممکن است یک شیوه زندگی سالم را به ارمغان بیاورد، اما این بدان معنا نیست که مگن ماربل هرگز بیدار نمی شود. مورد در مورد: سیب زمینی سرخ کرده یکی از غذاهای مورد علاقه او است. با توجه به دلیش، دوشیزان آنها گروه غذایی خود را در نظر می گیرند.


او سعی می کند بدون گلوتن مصرف کند

همانند بسیاری از افراد مشهور، مگن مارل سعی دارد رژیم غذایی بدون گلوتن مصرف کند. و، با توجه به مصاحبه اش با دلیش، وقتی که او انجام می دهد، تفاوت زیادی در چهره او می بیند. گفت که وقتی مسافرت می کند، فرصتی برای گلوتن نداشته است.


او تنقلات بر روی بادام است

چه چیز مگن مارل را در کیف پول خود نگه می دارد؟ احتمال دارد او یک کیسه کوچک از بادام داشته باشد. به گزارش خبرگزاری رویترز، دوشس به عنوان راهی برای جلوگیری از گرسنگی آنها، اما همچنین پوست سالمتر را تقویت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.