elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

آیا استارباکس از جام حذفی خارج شد؟

این فصل تعطیلات بدون یک نمایش کوچک در مورد فنجان های قرمز استارباکس نیست. اما حماسه سال جاری یک پیچ و تاب بزرگ است. بحث های فینال جام حذفی 2018 هیچ ارتباطی با مذهب و سیاست (هنوز) ندارد. به نظر می رسد که استارباکس در کمتر از یک هفته از بازگرداندن موچای نعناع محبوبش و معرفی سری جدید فستیوالهای تعطیلاتش، از فنجانهای قرمز بیرون آمده است.  


استراحت، شما هنوز هم می توانید نوشیدنی های تعطیلات خود را از یکی از چهار فنجان استارباکس کریسمس نوشیدنی بنوشید. آنهایی که یکبار مصرف تزئینی در هیچ جا جایی ندارند. با این حال، اگر میخواهید جشن بگیرید و سیاره را ذخیره کنید، ممکن است ناامید شوید که متوجه شوید که استارباکس گفته است که از جام جدید قرمز یکبار مصرف خود استفاده کرده و مشتریان عصبانی هستند. ما آنها را سرزنش نمی کنیم. چه کسی میخواهد یک لاتین شیرینی زنجفیلی بخورد، اما یک جام قرمز؟ اینها سفیدپوستان ساده قطعا کفایت نخواهند کرد. و فقط Ebenezer Scrooge قهوه خود را از "صلح، عشق، قهوه" سیاه که در اوایل پاییز معرفی شده است را نوشیدن.

با تمام این گفته ها، معجزات تعطیلات اتفاق می افتد - اما ظاهرا آنها به شما هزینه می کنند. در روز جمعه، 2 نوامبر، استارباکس فنجان قرمز تعطیلات مجدد مجدد را با تمام سفارشات تعطیلات نوشیدنی عرضه کرد. و از زمانی که فنجان ها رایگان بودند (مجددا برای طرفداران موچو فلفل دلمه ای) و مردم عاشق آزادی هستند، طبق گفته های بسیاری، چند دقیقه اول باز شدن. با این حال، کسانی که مایل به خرید فنجان های قرمز قابل استفاده مجدد هستند و در تمام جشن های تعطیلات عاشقانه های سیاره خود می توانند قهرمان شوند، هنوز هم می توانند. یکی از سخنگویان استارباکس به اتر گفت: "مشتریانی که فنجان تعطیلات قرمز قابل استفاده مجدد را دریافت نکرده اند، اکنون می توانند فنجان را برای 2.50 دلار خریداری کنند تا از طریق ژانویه 7، 50 دلار از ارزش غذای تعطیلات خود را (16 اونس) دریافت کنند.


فنجان تعطیلات Starbucks در طول سالها

ناراحتی در اوایل سال جاری، تنها زمانی نیست که استارباکس برای تلاش برای تحریک تعطیلات، تحت فشار قرار گرفته باشد. این تقریبا در هر فصل برای استفاده از فنجانهای قرمز آن به منظور جلوگیری از برنامه های سیاسی و یا تعطیلات بیشتر از همه ادیان به کار می رود. اما، این چیزی است که برخی ادعا می کنند. در اینجا نگاهی به برخی از مهمترین اختلافات در میان فنجانهای قرمز استارباکس میافتیم.



فنجان قرمز ساده توسط برخی از ادیان محکوم شد

در سال 2015، استارباکس تلاش کرد تا از بحث و جدل استفاده کند و یک جام قرمز ساده را معرفی کرد - همانند فنجان یکبار مصرف که از جمعه گذشته انجام شد. این ایده این بود که فنجان را برای همه مذاهب در نظر بگیرد و در عین حال آن احساس کریستی را نیز داشته باشد. خوب، یک احساس کریستی گل کافی نبود، و برخی از مشتریان عصبانی احساس کردند که فنجان در مسیحیت حفاری می شود.



حتی دونالد تامپف، که در آن زمان در پی پیگیری بود، احساس کرد که نیاز به انحلال Starbucks برای خطای Grinch مانند دارد. "نه بیشتر" کریسمس مبارک "در استارباکس. نه بیشتر، "او به یک جمعیت در یک تظاهرات مبارزات انتخاباتی گفت. او سپس پیشنهاد داد که هر کس زنجیر قهوه کریسمس را تحریک کند. چه کسی می دانست یک جام قرمز ساده می تواند چنین درام را ایجاد کند؟


جام سبز خیلی سیاسی بود

صحبت از سیاست، فستیوال سبز 2016 نیز موضوعی را به وجود آورد. این فنجان یک موزاییک 100 نفره و وحدت نمادین را به نمایش گذاشت. با این حال، برخی از مشتریان Starbucks ناراحت شدند و احساس یکپارچگی یک دستور کار سیاسی را تحمل کردند.


فنجان دودل ازدواج هم جنس را پشتیبانی می کند

در سال 2017، قهوه خانه تصمیم گرفت تا سرگرم کننده با طراحی تعطیلات خود را داشته باشد و با فنجانی که در دودل های سرگرم کننده پخش می شد، رفت. در نگاه اول، به نظر می رسید که Starbucks در نهایت یک فستیوال تعطیلات را طراحی کرد که همه ما می توانستیم آن را به توافق برسانیم. اما یکی از دوالله ها دو نفر دست داشتند و بسیاری معتقد بودند که این یک زن و شوهر یکسان است. استارباکس دوباره با مشتریان مشکل داشت - این بار برای ازدواج ازدواج یکسان.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.