elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

نکاتی برای پوست سالم از متخصصین پوست که باید دنبال کنید

هنگامی که به نظر می رسد به دنبال و احساس به عنوان جوان به عنوان همیشه، شما احتمالا آگاه باشید که پوست شما می تواند در مورد سلامت و سن شما بسیار است. در نهایت، از خطوط خوب و چین و چروک به لکه های قرمز، پوست شما شروع به نشان دادن برخی از سایش و پاره شدن می کند. اما مهم نیست که چقدر قدیمی هستید، امروزه می توانید امروز برای شروع مراقبت بهتر، مقدار زیادی وجود داشته باشید.   همه ما می خواهیم که پوستی عالی به نظر برسد و به نظر بیاید، شما همچنین باید علائم هشدار دهنده ضایعات تهدید کننده زندگی را که می تواند به سرطان منجر شود، اطلاع دهید.



در اینجا متخصصین راهنمایی برای مراقبت از پوست بهینه (از جمله شماره 10، که اسکیت پوست را تخریب می کند توصیه می کنند) توصیه می شود.


1. بدانید چه چیزی در کرم ضد آفتاب شما وجود دارد

زن انتخاب کرم ضد آفتاب

زن خواندن برچسب ها را بر روی کرم های ضد آفتاب خود دارد RossHelen / Getty Images


اگر در طول سالیان مصرف کرم های ضد آفتاب نباشید، برای شروع خیلی دیر شده است. نه تنها کرم های ضد آفتاب پوست شما را از سرطان محافظت می کند، بلکه برای حفظ آن جوان است. با این وجود، تمام محصولات به همان اندازه ایجاد نمی شوند. و با توجه به کارل Thornfeldt، M.D.، شما باید به دنبال کرم های ضد آفتاب حاوی مواد ضد التهابی و ترمیم کننده مانع، گزارش Byrdie.


Thornfeldt توصیه می کند: "یک کرم ضدآفتاب با طیف گسترده ای با هر دو محافظ UVA و UVB حداقل SPF 30 بهترین است."


بعد: آیا پوست شما به طور مرتب پوست را پوست می کند؟


2. هدف دو برابر شدن در هفته برای پوست روشن است

زن چک کردن پوست خود را در حمام

زن چک کردن پوست خود را در حمام | Wavebreakmedia / Getty Images


اگر شما واقعا میخواهید پوست خود را درخشش دهید، جوآنا وارگاس، متخصص پوست مشهور، توصیه می کند که دو بار در هفته پوست را خشک کنید، گزارشات بردی. "اسفالت دو بار در هفته چیزی است که من اسیر مخفی من برای پوست کامل می نامند. همه ما تمایل دارند که آن را از بین ببریم یا آن را از بین ببریم "، وارگاس می گوید.


هنگامی که به دنبال عصاره کامل، او توصیه می شود یک اسکراب است که حاوی اسید لاکتیک برای کاهش ظاهر خطوط و منافذ خوب است. شما همچنین میتوانید هنگامی که پوست خود را لمس می کنید تفاوت ایجاد کنید.


بعد: شستشو اغلب همیشه بهترین نیست.


3. بیش از حد شستن پوست شما می تواند آن را به نظر می رسد بزرگتر است

مرد شستن صورتش

مرد شستن صورتش | Wavebreakmedia / iStock / گتی ایماژ


شستشو پوست شما مهم است - اما اگر شما بیش از دو بار در روز تمیز کنید، شما خودتان را خسته کننده می کنید. راشل ناازریان از گروه شوماخر در گروه پوست می گوید: هنگامی که شما بیش از حد شستشو می دهید، می تواند پوست شما را به نظر بسیار خشک تبدیل کند و می تواند پیری و چین و چروک را برجسته کند.


و هنگامی که آن را به صورت شستشو، اطمینان حاصل کنید که شما با استفاده از محصولات آبرسانی اگر پوست شما مسن تر است. شستن صورت حاوی سولفاتها شما را خشک می کند


بعد: متخصص پوست شما می تواند به شما آموزش دهد که چگونه این کار را انجام دهید.


4. چگونگی انجام یک بررسی کامل پوست روی خود را بیاموزید

متخصص پوست متشکل از مول با ذره بین است

متخصص پوست با بررسی مول با ذره ذره | Wavebreakmedia / Getty Images


علاوه بر برگزاری سالیانه بازدید از متخصص پوست، اولویت شما نیز باید بدانید که چگونه به درستی انجام خودآزمایی برای بررسی سرطان انجام دهید. بنیاد سرطان پوست توصیه می کند پوست شما را هر ماه بررسی کند. این شامل بررسی چهره، گوش، پوست سر، دست، مچ دست، پشت پاها و پا است.


بررسی پوست شما تنها مفید است اگر شما می دانید چه چیزی باید به دنبال. اگر هر مول یا علائم زیبایی که در طول زمان شکل یا رنگ تغییر می کنند یا هر رشد پوستی که در اندازه افزایش می یابد متوجه می شوید، یک متخصص پوست هشدار می دهید.


بعد: احتمالا کرم های ضد آفتاب را به درستی نمی گذارید.


5. کرم ضد آفتاب باید برای اولین بار در مناطق خاصی از بدن استفاده شود

زن کرم ضد آفتاب استفاده می کند

زن با استفاده از کرم ضد آفتاب | Fizkes / iStock / گتی ایماژ


اگر شما یکی از کسانی هستید که اولین چهره خود را در برابر پوست محافظت می کنند، این یک عادت خوب برای شکستن است. متخصص پوست Doris Day توصیه می کند که ابتدا محصول را به گردن، سینه و دست خود ببرید. او می گوید این به این دلیل است که "این مناطق سریعتر می شوند و از چهره بهتر می شوند". علاوه بر این، اگر ابتدا از آنها محافظت کنید، احتمال کمتری در استفاده از کرم های ضد آفتاب در این مناطق وجود دارد.


بعد: غذا می تواند تاثیر زیادی بر حساسیت نور پوست شما داشته باشد.


6. بدانید که چه غذاهایی شما را به نور UV حساس تر می کند

مارگاریتا

کوکتل مارگاریتا | Etorres69 / iStock / Getty Images


غذا نه تنها تاثیر زیادی بر سلامت شما دارد، بلکه می تواند روی پوست شما نیز تاثیر بگذارد. ربکا کازین، متخصص پوست، می گوید: کسانی که عاشق مرکبات هستند و در خورشید می نشینند باید از "آفتاب سوختگی مارگاریتا" مراقبت کنند. کازین توضیح می دهد که "psoralen، یک ترکیب ارگانیک در لیمو و لیمو، سبب ایجاد حساسیت به نور UV می شود و باعث سوختگی شیمیایی می شود" که بسیار رایج است.


اگر شما "آفتاب سوختگی مارگاریتا" را تولید می کنید، آن را مانند یک آفتاب سوختگی معمولی درمان کنید و مقدار زیادی از مرطوب کننده را استفاده کنید تا به درستی درمان شود.


بعد: توجه به موقعیت خواب خود را.

7. نحوه خوابیدن باعث ایجاد چین و چروک می شود

زن ارشد خواب در اتاق خواب در خانه

زن ارشد خواب در اتاق خواب در اتاق خواب | Wavebreakmedia / Getty Images


این فقط خورشید نیست که به شما چروک داده است. زیبایی مشهور

8. تمیزکننده های فومینگ می تواند بدتر شدن بافت پوست شما را افزایش دهد

نزدیک یک چهره زن مسن تر

نزدیک شدن یک چهره زن مسن | شیرنووسز / گتی ایماژ


باردی می گوید: "Candace Noonan Esthetician هشدار می دهد که اگر فوم تمیزکننده خود را، آن را ممکن است پوست خود را از روغن های محافظ طبیعی خود را از بین ببرید. این همچنین می تواند پوست شما را تنگ و خشک کند و سپس می تواند خطوط یا چین و چروک هایی که ممکن است داشته باشد را تشدید می کند.


پوستر Dermstore گزارش می دهد که پوست های پاک کننده ای که به دنبال پاک کننده مناسب هستند، هشدار می دهند که پاک کننده هایی که حاوی عطرهای فراوان و یا ترکیبات خشن می توانند پوست را تحریک کنند. او می گوید: "ساده تر و نرمتر است که معمولا بهترین است."


بعد: آیا به لب های شما توجه کافی می کنید؟


9. پوست لب شما می تواند به شما کمک کند روال خود را هدایت کند

دید کلی از روی صورت زن ارشد

نمای نزدیک در مورد چهره زن ارشد | IPGGutenbergUKLtd / iStock / Getty Images Plus


آیا مطمئن نیستید که باید پوست خود را مرطوب کنید؟ الن مروم، متخصص پوست، خود میگوید شما باید توجه بیشتری به بافت لبها داشته باشید تا به شما کمک کند. اگر لب ها خشک و ترک خورده باشند، این نشان می دهد که رطوبت هوا کاهش می یابد و پوست شما احتمالا به رطوبت بیشتری نیاز دارد. این زمانی است که شما می دانید وقت آن رسیده است که مرطوب کننده های سنگین خود را برای تعمیر نهایی در پوست بریزید.


بعد: شما احتمالا این اسطوره پوست را درباره هیدراتاسیون باور دارید.

10. شما باید پوست خود را از بیرون، نه داخل پوست هضم کنید

دست ها با استفاده از مرطوب کننده

دست ها با استفاده از مرطوب کننده | iStock.com/Ridofranz


شما مطمئنا گفته شده است که شما باید به خاطر پوست خود مقدار زیادی آب بنوشید - و شاید حتی به جای استفاده از مرطوب کننده، آب جوشانده شود. در واقع، متخصص پوست Dendy Engelman می گوید که هیچ اثری وجود ندارد که هیدراته شدن شما به پوست شما بستگی دارد، Self reports. او می گوید، در عوض، شما باید مطمئن شوید که برای پوست خود از خارج از بدن با "سرم ها، کرم ها و غلیظ کننده های آبرسانی مراقبت می کنید".


بعد: زمان بندی همه چیز است وقتی که آن را به پوست شما می آید.


11. هنگامی که محصولات خود را اعمال می کنید همانند محصول به همان اندازه مهم است

زن در حمام استفاده از محصولات به پوست او

زن در حمام استفاده از محصولات به پوست او | Dejan_Dundjerski / iStock / Getty Images


مری لوپو، M.D. می گوید وقتی که دوستانش از او برای توصیه های محصول درخواست می کنند، او به آنها یادآوری می کند که در حالی که مواد تشکیل دهنده خود اهمیت دارد، زمانبندی زمان استفاده از محصول، یادداشت Redbook نیز می باشد. لوپو این توصیه عمومی است: "در روز برای حفاظت است و شب برای تعمیر است."


آنتی اکسیدان ها در سرم و محافظت از اشعه های UV در طول روز مهم هستند، همانطور که در هنگام قرار گرفتن در معرض آفتاب قرار می گیرد. در شب، برای مواد مرطوب کننده تر و محصولاتی که ظاهر شدن چین و چروک را کاهش می دهند، هدف قرار دهید.


بعد: در طول سالها به همان روشی هم همیشه بهترین نیست.


12. نگران نباشید روزانه پوستتان را مخلوط کنید

زن ارشد به دنبال پوست در آینه در حمام است

بازتاب زن ارشد به خودش نگاه می کند در آینه | Wavebreakmedia / Getty Images


چه چیزی برای حفظ پوست شما روشن و سالم است در 25 سال ممکن است که برای پوست شما در 55 سال کار کند - و این درست است. مایل به انطباق با روال خود و سعی کنید محصولات جدید اگر شما فکر می کنید قدیمی تر مورد علاقه خود را امتحان کنید و درست نیست که دیگر کار می کنند. پل جاراد فرانک، M.D.، توضیح می دهد که "چه چیزی برای پوست شما سال ها پیش یا حتی شش ماه پیش ممکن است تغییر کند؟" مراقبت از پوست خوب به این معنی است که با نیازهای پوست شما سازگار باشد "یادداشت Redbook.


هنگام تلاش برای محصولات جدید، ممکن است به نفع شما باشد که یک بار دیگر یکبار دیگر را امتحان کنید تا بتوانید بفهمید که چطور کار به تنهایی انجام می شود.


بعد: یکی دیگر از جنبه های سلامتی شما است که باید توجه داشته باشید.


13. مراقب دندان هایتان باشید تا آنجا که برای پوست شما اهمیت دارد

مرد جوان چک کردن پوستش

مرد جوان چک کردن پوست خود metamorworks / گتی ایماژ


رفتن به دندانپزشک هر شش ماه فقط برای دندان های شما ضروری نیست. سلامت دندان شما همچنین می تواند بر روی پوست شما تاثیر بگذارد. مری لپو، M.D.، می گوید که پوست شما در نزدیکی دهان شما ممکن است به نظر می رسد که شما کم سن و سال شما دچار کم خونی و چین و چروک می شود. "استخوانها در بالا و پایین دندانهای شما (درست در اطراف بینی و همچنین چانه و فک شما) شروع به فرسایش می کنند، بدین معنی که شما قصد دارید برخی از گونه ها و فک های خود را از دست بدهید."


در اسانس ها، بازدید از دندانپزشک می تواند به دندان های شما کمک کند تا سلامت خود را حفظ کنند، که همچنین پوست جوان تر را به ارمغان می آورد.


بعد: آیا می دانید که چه غذاهایی باید برای پوست خود بخورید؟


14. اگر در حال شکستن هستید، رژیم غذایی خود را بررسی کنید

متخصص پوست یک پوست بیمار را بررسی می کند

متخصص پوست یک پوست بیمار را بررسی می کند michaeljung / iStock / گتی ایماژ


هرچه بزرگتر می شوید، بیشتر می خواهید مطمئن شوید که رژیم غذایی شما به جای آسیب رساندن به پوست شما کمک می کند. ویتنی باو متخصص پوست متخصص خود میگوید: کربوهیدراتهای فرآوری شده و شکر پوستی عظیم برای پوست خوب هستند. در عوض، پوست خود را از داخل به پوست تغذیه کنید، با مواد غذایی حاوی اسیدهای چرب امگا 3، مانند ماهی قزل آلا، گردو یا آووکادو. هنگامی که شما دریافت می کنید، جوانتر می شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.