elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

قهوه صبح شما ممکن است از آلزایمر جلوگیری کند

آلزایمر یک بیماری است که هیچ کس نمی خواهد آن را دریافت کند، اما تقریبا همه در مورد آن فکر می کنند. این یک درمان نیست، تنها باعث ایجاد آن بسیار نگران کننده است. اما به نظر می رسد همه چیز روزمره شما می توانید برای کمک به کاهش شانس خود را برای گرفتن بیماری وجود دارد. و نوشیدن قهوه یکی از آنها است.  


قهوه ساز

در مورد رفتن به مرحله دوم - یا سوم - فنجان هیچ آسیبی وجود ندارد. | John_Kasawa / iStock / Getty Images


آلزایمر چگونه توسعه می یابد؟

توسعه آلزایمر پیچیده است. شواهد زیادی وجود ندارد که نشان دهد چگونه بیماری بیماری قربانیان را انتخاب می کند، اما برخی شواهد نشان می دهد که این می تواند در ژنتیک باشد. یک مطالعه اخیر نشان داده است که حاملگی زن نیز ممکن است نشانه هایی از اینکه آیا او بیماری را متوقف می کند، ارائه می دهد.


هنگامی که کسی آلزایمر دارد، سلول های مغزی آنها می میرند. پلاک ها شروع به تشکیل می دهند که نورون ها را از عبور سیگنال به یکدیگر متوقف می کند. پلاکت های پروتئینی نیز ممکن است باعث ایجاد نورون هایی برای سوء عملکرد نیز شوند. وقتی این نورون ها به درستی کار نمی کنند، می میرند. همانطور که شما شروع به از دست دادن سلول های مغز، مهارت های شناختی خود را کاهش می دهد، که زمانی که علائم آلزایمر تنظیم شده است. در طول زمان، شما حافظه خود را، مهارت حل مسئله، و در نهایت توانایی های جسمی خود را از دست خواهد داد. در حالی که برخی داروها وجود دارد که ممکن است پیشرفت بیماری را کند کند، هیچ چیز برای توقف آن وجود ندارد. اما ممکن است راه هایی برای جلوگیری از آن وجود داشته باشد.


فنجان صبحانه شما ممکن است از آلزایمر جلوگیری کند

یکی از چیزهایی که می توانید برای جلوگیری از ابتلا به آلزایمر جلوگیری کنید، قهوه است. تحقیقات اخیر نشان داده است که سطوح خاص کافئین ممکن است به کاهش میزان بتا آمیلوئید در انسان کمک کند. بتا آمیلوئید یک قطعه پروتئینی است که پلاک را بر روی نورون ایجاد می کند که در نهایت موجب مرگ آنها می شود. مطالعه بر روی موش انجام شد اما نشان داد که سطح کافئین در قهوه می تواند بدن این پروتئین را از بین ببرد. این توانایی کاهش خطر آلزایمر را تا 50٪ کاهش داد.


بر اساس گزارش Alzheimers.net، مطالعه دیگری نشان داد که نوشیدن سه فنجان قهوه در روز نیز می تواند باعث کاهش عملکرد شناختی ملایم در افراد مسن شود. اختلال شناختی خفیف اساسا پیش از زوال عقل کامل است. قهوه نوشیدن به نظر می رسد که به کاهش سرعت و ضعف علائم از بدتر شدن به زوال عقل کمک کند. محققان نتیجه گرفتند که کافئین این است که این علائم را کند کرده و یا به تأخیر انداختن یا جلوگیری از تشخیص کامل.


در این مطالعه زنان مورد بررسی قرار گرفتند و به نظر می رسد نقطه ی شاد برای پیشگیری از آلزایمر هر روز در بین دو تا سه فنجان هشت اونس قرار دارد. اگر شما بیشتر از یک نوشیدنی چای هستید، روزانه پنج تا شش فنجان چای سیاه است.


قهوه نیز دارای مزایای دیگری برای سلامتی است

مزایای قهوه در پیشگیری از آلزایمر و پیشگیری از دلایل آن متوقف نخواهند شد. قهوه ممکن است خطر مرگ شما را کاهش دهد. طبق گفته مدرسه پزشکی هاروارد، کسانی که قهوه را به طور منظم می نوشند، به احتمال زیاد 15٪ احتمال مرگ زودرس را دارند. مطالعات متعددی برای بررسی مزایای سلامتی قهوه انجام شده است و تقریبا همه آنها به اخبار خوبی دست یافته اند. تحقیقات نشان می دهد قهوه ممکن است از بیماری های قلبی و دیابت، برخی از سرطان ها مانند سرطان رحم و کبد و همچنین سیروز جلوگیری کند. اگر شما به دنبال یک دلیل برای گرفتن یک فنجان دیگر از قهوه، فکر می کنم از این راه: شما ممکن است فقط طولانی تر زندگی می کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.