elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

سلامت از تضمین های اسپانیا در ایمنی و استفاده از وسایل پزشکی محافظت می کند

وزیر بهداشت ماریا لویزا مقصد Carcedo، در روز سه شنبه با نمایندگان حدود بیست جوامع علمی، انجمن های پزشکی، سازمان های حرفه ای از پزشکان و داروسازان، انجمن ها و کاربران بیماران برگزار شد. همه آنها تضمین های ارائه شده توسط اسپانیا را از لحاظ ایمنی و استفاده از وسایل پزشکی منتقل کرده اند.  

، گفت: "دستورات اروپایی بسیار garantistas در این زمینه" ماریا عیسی لاماها، مدیر آژانس اسپانیایی برای داروها و محصولات بهداشتی (AEMPS)، پس از شرکت در جلسات. اسپانیا همچنین اقدامات اضافی را به وجود آورده است که استفاده از این دستگاه های پزشکی را برای کاربران راحت تر می کند. "

در طی جلسات، تیم مدنی نیز نقاط بهبودی را مطرح کرده است که مقررات جدید اروپا را، که در سال 2017 تصویب شده است، که در حال حاضر کار می کند و در سال 2020 به اجرا در خواهد آمد، معرفی می کند.

درخواست های بیشتر
قوانین و مقررات جدید اروپا خواهد شد و خواسته های بر روی مشخصات کارشناسان شرکت کننده در ارزیابی از دستگاه های پزشکی افزایش به انطباق، حضور در بازار از دستگاه های پزشکی، نظارت و نیازهای کنترل که باید انجام شود و یا چگونه آنها باید گزارش شود حوادث ناگوار ماریا ایسوس لاماس پیشرفت بیشتری کرده است که "ما در حال کار بر روی یک پایگاه اطلاعاتی رایج در اروپا هستیم تا همه وقایع را گزارش دهیم".

María Jesús Lamas، مدیر اداره دارو و محصولات بهداشتی اسپانیا (Aemps).
María Jesús Lamas، مدیر اداره دارو و محصولات بهداشتی اسپانیا (Aemps).

لاماس گفت: "ما در یک دوره گذار به انطباق با خواسته های جدید اروپا هستیم." "در Aemps ما در حال تلاش برای بهبود اطلاعیه ارتباطات مدار، هشدار سلامت مدار ارتباطی برای حرفه ای ها بلکه برای کاربران و یک ارتباط باز مسیر را با جوامع علمی به پیشنهادات و کمک های نیز دریافت خواهید کرد ترک در مواردی که معتقدند که می تواند استفاده از وسایل پزشکی و بالاتر از همه ایمنی بیماران را بهبود بخشد ".

"تمایل ما این است که به دنبال به مشکلات بیماران باز، با همکاری با جوامع علمی با همکاری اساسی در نظارت و نظارت بر بازار از دستگاه های پزشکی، کار جوامع خودمختار برای پیاده سازی بهبود در مقررات اروپا و همچنان آماده ارائه بزرگترین تضمین ها و امنیت شهروندان است.

مدیر Aemps توضیح داد که هدایت یک موجود زنده "خدمات عمومی" که هدف آن تامین امنیت در استفاده از داروها و محصولات بهداشتی، "بنابراین تمام نگرانی که شهروندان ممکن است در مورد استفاده از آنها یک نگرانی ما است."

پیام دلخواه
ماریا عیسی Lamas در یک پیام آرامش منتشر کرده است و اشاره کرد که حوادث "استثنایی هستند که شما در نظر استفاده گسترده ساخته شده از ایمپلنت از همه نوع، در بسیاری از بیماری ها و نوآوری واقعی در کیفیت زندگی ساخته اند و در بقای بسیاری از بیماران. "

سالانه سیستم بهداشت ملی بیش از یک میلیون ایمپلنت را اعمال می کند. "هر سال بیش از 500000 لنز ساخته می شوند، که می تواند به معنای چشم انداز یا نه دیدن، بیش از 75000 زانو ساخته می شوند، بیش از 55000 تعویض مفصل ران، بیش از 500.000 استنت که به طور کامل تغییر کرده است نحوه رسیدگی به حمله قلبی از میوکارد ". دو دهه قبل یک انسداد عروق کرونر با جراحی باز شد. با مداخلات جاری، بیمار را می توان در دو یا سه روز تخلیه کرد.

لاما گفت: "بنابراین، ما بسیار حساس به رنج بیماران مبتلا به آسیب با استفاده از دستگاه های پزشکی هستند، اما شما واقعا باید فکر می کنید که این محصولات تولید منافع بسیار زیادی می کند."

مدیر Aemps توضیح داد که بر خلاف دیگر کشورهای اروپایی که برای CE بدن مارک خصوصی هستند اطلاع، در اسپانیا یک سازمان دولتی اطلاع داده است که بستگی به آژانس اسپانیایی برای داروها و محصولات بهداشتی و موضوع را به کنترل دقیق است نظارت و نظارت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.