elham724

اطلاع رسانی

elham724

اطلاع رسانی

استراتژی فوتبال

بازگشت به ورزش
فوتبال آمریکایی یکی از محبوب ترین ورزش های رقابتی جهان است. فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در ایالات متحده است که در آن فوتبال یک حرفه ی ورزشی است. هر ساله مسابقات قهرمانی NFL، Super Bowl، تماشایی ترین رویدادهای  ورزشی در تلویزیون است. فوتبال کالج نیز با تعداد زیادی از استادیوم های 100،000 نفره که هر هفته فروش بسیار زیادی می کنند نیز  بسیار محبوب است.  
فوتبال اغلب به ورزشی خشن مشهور است ،در آن فوتبال توسط دونده ها و یا عبور از زمین به توپ می رسد تا زمانی که تیم مخالف با توپ به زمین حمله کند یا بازیکن را به زمین بی اندازد.  امتیازات فوتبال با پیشرفت فوتبال فراتر از خط دروازه (لمس کردن) و یا لگد زدن توپ هستند که بتوان  از طریق هدفی میدان به ثمر رساند. قوانین ورزش بسیار پیچیده هستند و بسته به سطح بازی متفاوت هستند.
 فوتبال یک تیم ورزشی واقعی است. هر یک از بازیکنان در موقعیت و مهارت خاصی تخصص دارند. با 11 بازیکن و دفاع و حمله، بعضی نیز  جایگزین  و همچنین تیم های خاص، اکثر تیم ها به طور منظم با حداقل 30 یا 40 بازیکن  بازی خواهند کرد. این باعث می شود کار گروهی و استعداد تیم به طور کلی از توانایی های هر یک از بازیکنان مهم تر باشد.
تاریخ فوتبال آمریکا
فوتبال یک ورزش آمریکایی است که در اواخر دهه 1800 در دانشگاه ها شکل گرفت. این ورزش ریشه در بازی انگلیسی راگبی دارد. اولین بازی کالج بین راتگرز و پرینستون بود.
این فرم اولیه فوتبال به شدت خشونت آمیز بود و بسیاری از بازیکنان هر سال آسیب می دیدند. قوانین جدید در طول زمان ایجاد شد و اگر چه فوتبال هنوز هم یک ورزش فیزیکی است اما با وجود بسیاری از صدمات، امروزه یک ورزش بسیار امن است.
NFL در سال 1921 شکل گرفت و در 50 سالگی به لیگ حرفه ای تبدیل شد. این روند همچنان به رشد محبوبیت تبدیل شده است که بیشترین تماشاگر لیگ حرفه ای هر ورزش در ایالات متحده است.
گلزنی در فوتبال
موفقیت در  فوتبال می تواند در ابتدا پیچیده به نظر برسد، اما واقعا تنها پنج راه برای امتیاز در فوتبال وجود دارد:
Touchdown (TD): TD زمانی که یک بازیکن یک گذر را در منطقه انتهای حریف وارد می کند یا با فوتبال به منطقه انتهایی برمی گردد. TD ارزش 6 امتیاز دارد
هدف زمین: یک تیم می تواند فوتبال را از طریق پست های هدف برای 3 امتیاز پاکسازی کند.
ایمنی: زمانی که دفاع از یک بازیکن تهاجمی با فوتبال در منطقه انتهای تیم تهاجمی برخورد می کند. ایمنی 2 امتیاز دارد.

منبع: tarafdari.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.